Tühistamispoliitika
Broneeringut kinnitades on klient automaatselt nõustunud tühistamispoliitikaga, mis on järgmine:
- teenusele tulemata jätmine ilma teavituseta või teavitusega vähem, kui 4 h ette, kuulub tasumisele 100% teenuse maksumusest
- teenusest loobumine 5 - 24 h ette teavitusega kuulub tasumisele 50 % kogu teenuse maksumusest. *
Me hindame oma klientide väärtuslikku aega väga kõrgelt ja ootame sama enda klientide poolt meie vastu. Oleme alati vastutulelikud uue aja leidmisel, sest elus juhtub nii mõndagi ootamatut. Samal ajal palume mõista, et viimase hetke tühistamine on meie jaoks planeerimata kulu ka siis, kui toimub kliendi haigestumine, seega me ei loe põhjenduseks sõnumit, kus paar tundi enne antakse teada ootamatust haigestumisest. Vaatamate haigestumisele saadame arve 50% teenuse maksumusest, kui haigus on tulnud ligi vähem, kui 4 tundi enne planeeritud broneeringut**.
* Broneeringu tegemine on poolte vahel siduv, seega arve edastamine on õiguspärane ja arve tasumata jätmisel teeme koostööd partneriga, kellele anname tasumata nõuded üle võlgade sissenõudmiseks.
** Juhul, kui klient on valmis tõendama enda ootamatut haigestumist ükskõik mil viisil, me arvet ei edasta (näiteks väljavõte haiguslehelt nii, et delikaatsed andmed on varjatud).